Muszáj megcsinálni a luxusmárkát

2015. augusztus 02. 14:24

Eddig 80 euróért, most pedig 1000 vagy 2000 euróért lesz egy palack aszú. El kell dönteni, hogy ki az első édesborban a világon.

2015. augusztus 02. 14:24
Borbrand blog

„- Milyen különbség lesz a korábbi Szepsy-borok és a luxusmárka minősége között?

- Minőségi különbség nem lesz, csak mennyiségi. Az egyszerű borok két vagy három fajtából készülnek, a csúcsborok pedig csak egy fajtából, a csúcsdűlő csúcsparcellájából. Na most ezt a csúcsparcellát nyilvánvalóvá kell tenni a világon is. Az aszúnál kijön a 2013-as és megelőzi majd a 2015-ös évjáratot, ahol többezer százalék lesz a csúcsáremelés.

- Ez számokban kifejezve mit jelent?

- Azt, hogy eddig 80 euróért, most pedig 1000 vagy 2000 euróért lesz egy palack.

- Miért érzi úgy, hogy ez piaclélektanilag most szükséges?

- Egyszerűen helyre kell tenni, hogy mi mennyit ér. Ezt nem kimondani kell, hanem az áron kell nyilvánvalóvá tenni. Nem akarom mindenféleképpen eladni őket. Ebben nem az a hír, hogy megveszik, hanem hogy van. Hogy valaki elmondhassa, hogy ő már látott ilyet. Fiam megkérdezte a dűlős aszúk kapcsán, hogy biztos eljött-e az ideje ennek. Mondtam: igen, nincs tovább. El kell dönteni, hogy ki az első édesborban a világon.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 23 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
MOPO3OB
2015. szeptember 23. 11:11
Hidd el több olyan vásárló van a világon aki megveszi 1000-2000 Euróért mint amennyit összesen Tokajon termelni lehet. Lehet őket "agyatlanozni", de az iPhonet is csak megveszik többszörös áron és bizony piszok jól megél belőle az Apple, na meg a részvényesei. Magyarország attól lesz gazdagabb ha minél több ilyen, túlárazott "hülye gazdag sznoboknak" eladható terméket tud eladni.
Valodi
2015. augusztus 16. 16:29
"Nem akarom mindenféleképpen eladni őket." - semmiképpen sem "nyilvánvaló csalás, a fogyasztók megtévesztése, átverése." Annyiért adja, amennyiért akarja - legfeljebb nem veszik meg!
Autofocus
2015. augusztus 06. 01:57
Ó de jó hogy kimondtad ezeket a mondatokat. Hülye irigy, rosszhiszemű, rosszindulatú honfitársaim, szégyelljétek magatokat. Most!
bora
2015. augusztus 06. 01:56
Nehéz megmondani, minek mi az ára. Vajon az, hogy dolgozott vele, költségei voltak vele, és eladás után úgy-ahogy el tudjon tengődni a fickó? Vagy valaki bosszankodik, hogy a jó kis 80 eurós borának felemelik az árát? Szerintem az itt hozzászólók egyike sem -engem is beleértve- sem nagyon iszik 80 eurós borokat. Általában 30 euró a határ, de sokaknál inkább 10. Tehát eddig sem fenyegetett, hogy ilyen bort igyak. Kérdés akkor, hogy az emelés miért fáj annak, aki eddig se és eután sem tervezett ilyen bort inni? Nem mindegy, mennyiért adja? Az viszont világos, hogy az ár egy fajta minőséget, jóságot is kifejez. A luxus termékek esetében soha nem érdemes ár-érték arányról beszélni. Én ebben nem látok semmi kivetni valót. Ha senki nem veszi meg, neki az is jó, attól idővel talán csak értékesebb lesz. Mert ha valaki vesz, elmondhatja, olyan bora van, ami még senkinek. És lehet fújni ezekre az emberekre, de miért? Mert ő megteheti, én meg nem? És ha olcsóbb bort venne, én jobban érezném magam?
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!